Mys!

091103

Igår var det ju som sagt min o Johans 3 månaders dag, så vi bestmde oss för att gå på filmen Inglourious Basterds med Brad Pitt på bio!  :) Den kan jag verkligen rekomendera att ni ska gå och se.
Hur som helst, så var hela måndagen helt underbar!
Allt gick bra på jobbet och det va lugnt o skönt i stallet när jag var där och mocka, sen en lååång varm dusch hos Johan och cs spelade innan vi åkte till bion, hahah! ;) Filmen var slut ungefär vid klockan 12 och snacka om att man var seg när man skulle köra hem..
Dum som ja va så fråga ja johan innan vi skulle åka om han ville köra nu eller efter bion, och självklart valde han att köra till bion så jag fick "äran" att köra hem..
Men får faktiskt skylla mig själv eftersom ja fråga honom!

Väl hemma börja vi bråka som vi alltid gör, nämligen slåss o brottas :) Tråkigt ba att jag aldrig kan få vinna :P Men ag tror att han kollar för mycket på Ultimate Fighter för där lär han sig massa nya trick som han kan göra för att jag ska ge upp! Mitt lilla mongo :D

Ikväll blir det ännu mera mys fast med Lina istället, det är ju faktiskt tisdag! :) Ne nu ska jag försöka få nåt gjort på jobbet.
Hörs sen!

~ M

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni e fan helt jävla cpiga ! Ni kommer skada varandra snart . Eller rättare sagt han kommer skada dig.! Är så himla orolig över de.. Haha nu låter jag som en morsa .. Men aja.. Ni får va försiktiga med varandra. Går lätt över styr!

Klart vi ska luncha i veckan . I call you later.

Puss puss mitt lilla bustroll :D

2009-11-03 @ 11:37:28
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0