Fredag

091120

God dag!

Idag vaknade jag vid 10.30 ungefär. Pallade mig upp ur sängen och gjorde lite kaffe, älsklingens mamma skulle komma och lämna lite saker hon köpt till honom. :) Idag mår jag iallafall mycket bättre och börjar verkligen känna att det är grymt tråkigt o vara sjuk.. Fan de kändes så dumt o ringa Anders i onsdag och säga att jag var sjuk, för då blir dom bara två stycken i butiken och det blir väldigt knepigt med luncherna o allt.. Men vafan ska man göra när man e sjuk... Tur va ju då att Camilla kunde hoppa in o jobba två dagar iaf! Så nu har jag varit hemma sen i onsdag och ska ju vara borta ännu en vecka från jobbet eftersom jag o mamsen åker till spanien på söndag :) Men aja tur de iallfall att jag blev sjuk nu och inte när jag o mamma var nere.

Nog om de, nu har jag iaf äntligen lyckats fixa min data, eller egentligen var det Johan som fixade den, men hur som helst, här kommer lite bilder från i lördags samt bilder på mina underbara presenter! :)


Mina underbara presenter, älskar allihopa såå mycket! Tack!! :)

Bästa Lina :)

Camilla, Lina, Maria & Sarah!

John, Rickard o Mike

Christer o Andreas

Me and Malin


~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0