Tre månader <3

091102

Igår fyllde världens bästa Lina år, 22 bast (snart gammal kärring!) :P Ne men iaf, vi började dagen med frukost hos Lina, och som hon hade lovat mig blev det hönökaka med ost och ett glas oboy, mumms! :)
Därefter bar det av till Västra Hamngatan till The studio för en make-up kurs och det var rätt kul och se hur bra/kass man egentligen är på att sminka sig själv.. Hon som höll i kursen sminkade nämligen bara halva ansiktet och sen fick man göra andra halvan själv! Väldigt lärorikt faktiskt att göra det själv än att bara sitta o titta på när hon gör det! :) Efter sminkningen åkte vi till Ica focus och köpte revben och potatissallad. Smaskens!

Måndag och det är min och älskling 3 månadersdag idag! :) Ååååh, tiden går så fort! Tycker inte det var längesen vi var på parken och jag o Johan besämde oss för att ne nu fan är allt tillsammans! Å Malin blev så glad när hon hörde att vi var tillsammans trots att hon mådde piss! goding där :)  

 Malin på halloween! :) Schnyyging!

Hade vart kul o laga någon god middag till honom men jag är verkligen helt talanglös när det gäller matlagning.. Så tyvärr kan jag inte överraska med något sånt.. Får la bjuda på restaurang istället, så blir det god mat iaf, hehe! :P
men men, får se vad man hittar på för kul! :)

Ska snart gå på lunch!
Puss o kram

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0