Bilägare idag :D

091012

Är hemma hos älskling och har städat som en dåre! Så nu kände jag att det verkligen var på tiden att jag tog mig en paus från allt städande, sitter nu o dricker kaffe o är grymt glad :) Blir nämligen bilägare idag, jag o pappa drar till tjörn efter det att han slutat jobbet för att hämta hem bilen!
Det är ju inte direkt en sådan bil jag ville ha, men vafan, känner nu att bara jag har något att ta mig fram och tillbaka med så är jag nöjd. Det blev en nissan primera, ser lite ut som en gubb/kärring bil men skiter faktiskt i det just nu. Kan inte begära för mycket för en första bil!

Nu ringde precis far min o sa att vi ska åka om 15 min :) Så nu hinner jag inte med mycket mer tyvärr..

See you later! ;)

~ M


Kommentarer
Postat av: Lina

Ses ikväll darling ;)

2009-10-12 @ 17:29:40
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: sarah

grymt gumman.. då kan du komma ohälsa på mig snart ;) hehe

2009-10-12 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0