Måste ha en bil...

091001

Sitter för tillfället i Mölndalsbutiken och ändra lagerplatser på en hel del artiklar.. Visst låter det kul?!? Eller inte.. 
De är lite jobbigt o åka runt från en butik till en annan, för man hinner lixom aldrig riktigt lära sig vart alla artiklar ligger i de olika butikerna..
Högsbobutiken känner jag att jag kan hyfsat o hisingen med men när vi kommer till Mölndalsbutiken så känner jag mig som en praktikant på nytt.. Fattar typ ingenting om vad kunden frågar efter och vet nästan inte alls vart varorna ligger.. Skönt att det bara är imorgon kvar!
Längtar till måndag nu, ska iväg på ett litet "möte" och då får vi se hur hösten ser ut! ;)
Efter jobbet ska jag antagligen möta upp pappa o kolla på en bil i majorna, det var en svart peugeot 206 som dock hade repor runt om hela bilen, får hoppas att dom inte så stora och jätte synliga! Känner att jag verkligen behöver en bil nu eftersom mamma måste ha tillbaka volvon..
Hoppas , hoppas verkligen att bilen är okej.. Vill ha en nu!!! :/

Snart är det dax för en fika och då blir det kaffe och cigg :) Kankse slå en pling till Malin med o se hur det går för henne med förberedelserna inför imorgon!! :D Ska bli såå kul!

See ya later! :)

~M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0