halv åtta hos Malin :)

091016

Till att börja med så får jag ta o be om ursäkt för en riktigt dålig uppdatering av bloggen, men ni som vet hur allt ligger till just nu kan nog ha överseende med att det var ett par dagars uppehåll..

Men iallafall, just nu ser det tyvärr inte ut som att jag kommer att få anställningen som skulle varat fram till års skiftet på Tools, eftersom en viss person var såå illa tvungena att dra in facket o grejer.. Satans!
Pratade precis med Eddie om jobb, och nu är det iallafall bestämt att jag får ha kvar mina fredagar och ännu bättre är det att jag får ta det tidiga passet mellan 06.20- 15.30 varje fredag så när jag slutar 15.30 har hon 1½ timme kvar på jobbet och så kommer hon ha det varenda fredag!! MOHAHHA :) och hon har ju ingen kort bit till jobbet direkt ;) 

Nu över till kvällen! 
Jag och Johan ska vara med på halv åtta ikväll ;) på riktigt alltså, elle ne inte riktigt på RIKTIGT men nästan, Malin bjöd hem oss på tre rätters ikväll och tiden var... HALV ÅTTA!! :D Det ska bli mycket trevligt! Jag menar, mat tackar man ju aldrig nej till och ska det bli som på tv så kanske det blir ett glas vin med till maten! :)
Då kommer man till den stora frågan, vem av oss får dricka det goda vinet (om det blir något vill säga)... Jag eller Johan!?! Haha!
Bloggar mer imon och då får vi svaret om vem som blev den lycklige vinnaren av oss två! :)

Snart har klockan slagit 16.45 och då är det bara 15 minuter kvar tills vi stänger dörrana för idag och går hem, eller kör hem kanske man ska säga i mitt fall! Men man är ju på plats imorgon igen klockan 09.50..
Jeje, men vi hörs av mer imon.
Pusspuss

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0