Gårdagen

091017

Gårdagen var mycket trevlig :) Malin stackars såg helt slut ut igår när vi kom dit vid halv åtta, hon kände sig nog lite lätt stressad och hon fick ju inte direkt någon stor hjälp av C.. Men maten var iallafall jätte god, bra jobbat Malin!! :) Ska man sätta ett betyg som dom gör på tv så hade hon lätt fått en åtta eller kanske till och med en nia utav mig.

- Förrätten:
Skivad tomat med mozzarella och basilika



- Huvudrätten:
Skivad potatis med marinerad fläskfile, rödlök och paprika i ugn, samt en underbart god hemmagjord vitlöksdressing.

- Efterrätten:
Nybryggt kaffe, smält chocklad blandad med grädde och toppad med hallon!
Mumms!

Och nu till svaret på vem som blev den lycklige "vinnaren" av att slippa köra hem, och fick ta sig ett glas vin till maten och lite därtill...
Det blev Johan!

Efter jobbet idag ska jag o älsklingen åka till bolagret och kolla lite på soffor till vardagsrummet, får hoppas att det finns någon fin! :)
Både jag o Johan gillade den soffan på Ikea riktigt mycket, men de e så typsikt att den inte fanns med devanen på andra sidan och i det tyget vi ville ha den.. Men men, vi får se om vi hittar något!

Nu ska jag jobba vidare lite grann.

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0