ser ut som faan..

091006

Igår spelade jag innebandy o ja va gryym för en gångs skull ;) Lite tur mål dock men , mål som mål! :) Efter bandyn åka jag hem till älskling o bastade en stund med honom o sen tog en iskall dusch o sen var nästa destination SÄNGEN!

Bad Johan att ringa o väcka mig idag vid halv 9 & det gjorde han, söt som han e! :)
Så nu har jag precis ätit frukost hemma med mamsen och är mätt som bara den nu.. Orkar knappt röra mig, haha!
Men nu kan ja inte ligga på latsidan för det ser nämligen ut som att eeh, typ en bomb har slagit ner i mitt rum så det är nog på tiden att jag börjar plocka undan lite skit, men de e såå förbaskat tråkigt.. Å sen inte nog med att jags ska städa stugan så har jag lovat pappa att jag skulle städa volvon efter att vi kom hem från Malmö, vilket jag inte gjort ännu! Nu blir det storstädning på högnivå.

Jepp, får ta o börja nu då!
Puss o Kram sålänge :)

~M

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha va fasen du kan få hyra Chrille så kan han städa ;). Inga problem. De är tilloch med gratis . hahahaha Puss på dig

2009-10-06 @ 11:23:48
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0