En del människor borde inte få finnas...

090917

Jag fattar verkligen inte hur lätt EN person kan förstöra hela livet för en annan..
Att man ens kan med att hitta på och ljuga ihop historier om saker för att den andra ska få ett helvete!
Skulle jag få tag på den f***an så hade jag fan inte kunnat behärskat mig, hade nog försökt spöa henne så jävla mycket... Tro mig, hon hade förtjänat det så mycket efter vad hon hittar på.. Och det hade fan vart värt varje slag !

Önskar det fanns något jag kunde göra för att förhindra att det ska hända.. :/ 
Men det finns tyvärr inget jag eller någon annan kan göra, elle jo de e om horan själv gör något åt det vill säga!Vilket aldrig kommer hända..
Asså, jag trodde aldrig man kunde hata någon som man inte känner, men nu vet jag till 100% att man kan det. Just nu finns det ingenting som kan slå den känslan av hat som jag känner just nu !!

Aaaah, blir galen! Ne, stänger vi ner skiten o går hem!
Bye Bye..

~M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0