Måååndag :(

090921

Då var man tillbaka på jobbet igen, så otroligt segt.
Kände inte alls för att gå upp i morse när klockan ringde kl 06.00 :/ Tror faktiskt jag snozade (elle hur det stavas) fyra eller fem gånger innan jag palla mig upp ur sängen. ;) Sen så underlättar det ju inte att Johan ligger kvar i sängen o gottar sig! De lilla aset :P
Den här helgen var grym, gjorde inte någonting speciellt men var bara så skönt att slippa ligga bakfull o må skit! Så jag ägnade lördagen till att kolla på Män som hatar kvinnor o den va faktiskt riktigt bra! Nu måste man bara se på den andra filmen :) Kan ju se om Johan kanske vill gå o se andra delen, Flickan som lekte med elden hette den tror jag.. Elle va det kanske den nya Beckfilmen?! :P Fan va dum jag kände mig efter det.. Tror att Malin vet vad jag snackar om ;)
Kanske man ska kolla med Malin o Christer om dom ska gå med isåfall, dom var smarta nog att de glömt boka biljetter till premiären som va nu i helgen, så dom såg den aldrig. Hahahah! Rätt SMART :P

Nu tar jag en paus i bloggandet o tar mig en kopp kaffe! :)
Puss o Kram

~M

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahah ! Man kan faktiskt inte tänka på allt . :P Men kolla du med din man om du får me han på "den nya beck filmen" så styr vi upp och går på den . Vi e på ! eller aa Chrille har inget val :P Mooahaha .

Puss Love !

2009-09-21 @ 17:35:24
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0