Lite lätt irriterad..

090922

När klockan ringde imorse undrade jag varför den egentligen ringde, jag var nämligen helt inställd på att det var lördag.. Snacka om att man blev besviken när man väl kom på att, "aha vafan de e ju bara tisdag".. Suck! Så det var ju inte konstigt att telefonen ringde hej vilt :/ Men,men kom i tid till jobbet iaf..

Det är ju rätt fint väder ute, kanske ska ta en promenad när man kommer hem.. Eller inte!
Känner att jag inte riktigt följer den röda tråden just nu i det jag skriver.. Men skit samma!

Fan vad jag är irriterad just nu, allt går åt helvete på jobbet.. Störande och jobbiga kunder som ska vela o fan hans moster..
Vill bara hem nu!!!

Och jag som skulle vara 95 % lycklig/glad enligt facebook testet, in my ass att jag är..
Snarare 95 % sur och jävlig!!

Nu skiter ja fan i allt för idag, får la ta o börja morgondagen med massa roliga artiklar som inte några levenratörer har eller vet vad det är för något..
Känner att det blir en rolig dag imorgon, ser verkligen fram emot den....

~M

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte vara irriterad gumman ! Fast de är faktiskt rätt okej att ha bad days ibland. Idag blire bio ! hihi ! Syns sen hjärtat !

2009-09-23 @ 11:44:25
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0