28e april 2010

God morgon! Hur mår ni idag? Jag mår bättre idag än igår kan jag säga. Dagen har börjat hyfsat och jag hoppas att den bara blir bättre o inte slutar som gårdagen.. 

Igår ringde ett 08 nummer till mig o jag svarar med osäker röst, "A, det är Maria." Då var det någon Thomas från The Studio som undrade om jag skulle vilja vara med o bli stylad & fotad hos dom. Jag sa till honom att jag redan blivit fotad där en gång tidigare men självklart ville jag göra det en gång till, det är ju sjukt kul  Tack så mycket Mikaela Kjellstad som tipsade  
Så nu har jag en tid hos The Studio i nordstan den 12 juli! Sist jag var där, hade jag sällskap av Sanna, Camilla & Sara. Nu funderar jag på vilka som kan tänkas vilja följa med mig!

Någon som är sugen på att följa med?

                       
                       
                        
     
   Bilder från The Studio 2008 (tror det var det året!)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej sötnosen :D <3

2010-04-28 @ 12:03:54
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Grisekn0a

Hade jag varit dig så hade jag gått in på på ingalisafoto.blogg.se Varför inte ta snygga utomhusbilder eller kanske studio?? =)

2010-04-28 @ 21:47:55
Postat av: Maria

Så sant Sandra! Kanske man ska göra! ;)

2010-04-29 @ 07:35:38
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0