Måndag igen

Hej alla söta! Då var det måndag igen. Suck! Det känns ju väldigt tråkigt att behöva vara inne o jobba när det är underbart väder ute, men det är bara att stå ut. Jag slutar ju om fyra timmar plus att jag är ledig från hästen så inget mockande för min del idag. Härligt  
Då hinner jag allt sitta ute i solen o gotta mig en stund efter jobbet innan solen går ner!

Jag har egentligen inte tid att sitta här o blogga för jag har en hel hög med kläder som ska placeras ut på hyllorna o få lagerplatser. Jag känner mig dock inte jätte taggad till att börja med det...

 Ni får iallafall ha en underbar dag i vårsolen så hörs vi när jag kommer hem. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0