Onsdag 21 april 2010

God morgon alla glada! ♥

Idag känner jag mig grymt taggad, klockan ringde vid 05.50 o idag snozsade jag bara två gånger vilket gjorde att jag var något tidig på jobbet. Jag var här redan vid 06.40! Å jag kan lova er att det inte hör till vanligheten att jag är här för tidigt, haha!

Nu ska jag berätta något kul  Om ett par dagar kommer jag få ett paket med posten o shit vad jag längtar till min nya värld, haha. Det var iallafall vad tjejen sa igår när hon ringde mig. "Det är som en helt ny värld, har du väl haft den en gång så går det inte vara utan den" Det återstår o se om det stämmer  Längtar till tusen nu iaf!!


Jag visar vad mitt kära paket innehöll så fort jag får hem det  I promise!
Thingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Spännande!! Längtar efter att få se vad som finns däri!

2010-04-21 @ 15:53:41
URL: http://sweetkaiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0