Tisdag 13 april 2010

God morgon raringar! Har ni sovit gott? Jag sov som en prinsessa  Både jag o Johan var helt slut igår och vi gick därför o la oss tidigt, redan vid tio tiden. Det var riktigt skönt att komma i säng  i tid för en gångs skull, annars blir det att man är upp till typ halv tolv, iof (oftast när vi spelar poker eller CS)  Åååh nu blev jag sugen på att spela CS ju, typiskt att man måste vara på jobbet.. Hehe!

Hursom, idag är det ju tisdag och det innebär att det kommer massa bra på tv ikväll!
 Får se om jag o Lina hinner träffas idag, med tanke på hur mycket hon har att plugga innan hon drar iväg till Mallis i början på maj. Den gottegrisen, jag vill ocksåå till Mallis!!

Ni vet högen med kläder jag prata om igår, den stirrar på mig! Känns som att jag måste ta itu med den.. Uppdaterar er mer sen! Thing


Kommentarer
Postat av: Lina

JAg ska skynda mig att plugga!!!!

2010-04-13 @ 11:48:06
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: simone

jaa just det, det är ju tvkväll ikväll :D

2010-04-13 @ 12:57:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0