Grillningen igår

Hallon ballon!

Hur var eran lördag? Min var kanoon. Hade besök av Malin o Christer för att göra ett försök av första grillningen för i år o köttet blev utsökt  Hela middagen var jätte god, med det grillade köttet, tzatsiki, sallad och potatisgratäng. Mums! Tyvärr lyste solen med sin frånvaro under tiden vi var ute o grilla, men det var bara till att klä på sig lite varmare kläder o gilla läget. Jag mena, det är något speciellt med första grillningen för året



Busfröt Alissa håller pappas glas.



Hjärtat matchar snyggt med sin sportlife tröja o tofflor



Vi fick några minuter sol lagom till det att vi skulle gå in o äta. Typsikt!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Grattis du blev en av Veckans bloggare,

skulle vara bra om du kunnde mejla mej så fort som möjligt ([email protected])

så jag kan mejla dig frågorna,

det jag vill är att du svara på frågorna i mejlet, skickar en bild du vill ha med i inlägget samt vad som ska stå i den valfria texten kramar MyzaaN

2010-04-11 @ 13:07:03
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mysiga bilder! :D

2010-04-11 @ 15:39:25
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0