.

Men heeeeeeeeej!

Var iväg på sportlife o skulle träna med Johan nyss, men det blev inte alls mycket träning för min del. Jag fick plötsligt ont i hjärtat, o då förbjöd Johan mig att fortsätta träna! Han sa att om man har haft ont i halsen eller varit sjuk o får ont i hjärtat sådär som jag fick och fortsätter träna kan man i värsta fall dö... Å det ville ju varken jag eller han, så jag fick snällt stå vid sidan o vara första tröj o mobil hållare under tiden Johan fortsatte med träningen.

Ne nu kurrar magen, får nog bli en toast eller två! 
So loong darlings!


Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; eller hur :) tack, hahah ah ;>

2010-04-19 @ 21:21:14
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: J'licious & L'licious

sv; jo det funkar visst :) men du kan inte klicka dig in på kommentarer, utan du måste kopiera den på första sidan :)

2010-04-19 @ 21:43:01
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0