Fredagen den 13e...

För en stund sedan slog det mig att det är fredagen den 13e idag! Jag undrar vad som kommer hända denna dag? Kanske borde man stanna inne för att vara säker på att jag inte snubblar på någon trottoarkant o spräcker ögonbrynet eller liknande, det hade varit så typiskt mig! ;)

Helvete vad det regnade o åskade inatt.. Jag hatar det!! När första knallen kom vaknade jag upp o hoppade mot Johan för att jag tycker åskan är så obehaglig. Då säger Johan så här till mig: "Nej, nej rör inte på mig. Jag vill inte få en stöt" Fan ta honom tänkte jag då... ;)
Nu när man tänker efter är det rätt kul att han trodde jag skulle ge honom en stöt, haha!


Det har regnat en del under natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0