Hej...

Jag har varit kass på att blogga idag o jag vet inte ens varför.. Jag har haft tid på jobbet samt att jag hade hunnit med ett inlägg lite snabbt innan vi skulle dra iväg. Bara för att jag inte bloggat något så har min besökstatistik ökat, hmm.. Så typiskt! Aja, så kan de gå!

Idag kände jag mig bättre och åkte därför till jobbet! Kul o träffa Pauli igen efter fem veckor :) Efter jobbet bar det av hemåt för ett smabbt ombyte o sen vart det käk hos mor & far! Trevligt, trevligt.

Var o tränade nyss, det gick helt åt helvete!! Jag fick sådär ont i hjärtat igen som jag får ibland o Johan tyckte då att jag borde hoppa träningen för att undvika att jag skulle få nån hjärtmuskelinflamation.. Jätte kul, jag som ville tränat mage o rygg!!! Bajs :(

Yeye, nu ska jag slappa på soffan nån timma o sen sova! Thingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0