1a December 2010

FYYYYY FAAAAAN!!

Jag hade tid med hovslagaren imorse klockan halv åtte o han var en kvart sen. Det var första gången jag träffade honom sedan jag bytt hovslagre o herregud, han var något av det segaste jag mött! Det ska lixom inte ta mer än 1 timma per häst egentligen men det här herren tog två fucking timmar på sig.. Dessutom var mina fötter totalt bortdomnade under hela visitelsen i stallet, gaaaah!

Det är nu som mina fossingar äntligen har börjat tina, (tack gode gud för värmefläkt) o nu kan jag vicka lite lätt på tårna igen. Hallelujah!!!

Hej på er förresten! :)


Händerna är kalla dom med...


Kommentarer
Postat av: tina

hahaha :D

2010-12-06 @ 22:17:00
URL: http://athinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0