30 minuter till hemgång :)

Gaah, vad dom sista timmarna har gått långsamt.. Nu väntar jag bara på att dom sista 30 minuterna ska gå så att jag kan få komma hem o kolla på vårat färdiglackerade skåp :) Vi skull egentligen fått det igår men så strula det med hans lastbil så han körde hem dom till oss idag istället! Skåpen ska tydligen ha blivit väldigt bra, så det ska bli spännande o se! :) Väntar även på ett väldigt intressant samtal från min kära vän Malin, väntar med spänning! :D Hade varit kul om vi kunde gjort det ihop som vi pratat om men tror dock inte att det kommer gå.. Men vi får se efter dagen!

Nu är det helt plötsligt bara 20 minuter kvar på jobbet, fan man kanske skulle bloggat hela dagen istället så hade allt gått så mycket fortare ;)
Ikväll blir det antagligen tacos hemma hos mina päron med Johan vid sex tiden, sen får jag nog faktiskt ta o palla mig till Linas jobb en sväng o iallfall ta en snabbkaffe! Jag är aldelles för dålig på att både ringa mina kära o umgås med dom.. Skärpning!
Strax hemgång!
Yeey :)
Thingeling

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0