Dagen efter är aldrig rolig..

100123

Idag är man inte hundra kan jag lova!
Igår hade vi nämligen besök av bästaste Malin o Chrille :) Vi käkade god tacos och under kvällen lyckades vi hälla i oss ungefär fyra liter rödvin, så ni kan nog förstå om man är lite smått seg idag..
Än så länge har jag inte gjort alls mycket under dagen, började med att vakna vid halv tolv, gick upp o drack lite kaffe och sen var det sängen som gällde en stund igen ;) Har faktiskt varit i stallet med, inte så kul men var ju tvungen att åka dit o mocka åt min lilla pålle..

Nu sitter jag o älsklingen o spelar poker på nätet, vi är ELIT!!! :) Elle ne inte riktigt men kul som bara den e det iaf! :)

Ikväll blir det antagligen lugnt, känner inte alls för att göra något annat än o ligga i soffan, möla massa goda chips o kolla film. VI här nämligen Saw 6 hemma nu på dvd så vi kanske ska ta o kolla på den! :D Får se vad vi hittar på..

Puss o kram

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0