Dåligt bloggande!

100118

Hallå bloggen!

Jepp, då var man dålig på att blogga igen.. :(
Man kommer in i nån typ av svacka. Ibland kan man skriva flera inlägg om dagen, sen har man en torka på ett par dagar då man inte skriver någonting!
En liten uppdatering från tidigare dagar och helgen! :)

Som ni kanske förstått så är tisdagskvällar min o Linas mysdag, (tidigare var det Sannas med, men hon bor ju i Malmö nu) ! Tråkigt det.. :(
I tisdags var det massa mys på Chez med några glas av husets röda! :) Johan var så gullig o hämtade oss velepellar, först sa vi att det blir nog inte senare än ungefär 21 tiden, eftersom vi skulle upp dagen efter, men tillslut blev klockan halv 22.30, Ooops! Kul hade vi iaf :)
Lägger upp bilder senare!
Onsdagen var otroligt seg, började med att jag mådde pyton och sen var det massa inför inventering.. Puuuh riktigt tråkigt..
Torsdags provtränade jag för ett innebandy lag där jag bor och det var riktigt kul! :) Lite tråkigt bara att en del av de tjejer som spelar inte verkar vara helt engagerade på varken träning eller match! Jag ska iallafall tillbaka dit nu på torsdag och ska testa att stå i mål.. Oooh undrar hur det kommer bli.. Lär va ap kass på de men man vet inte förens man testat :)
På fredagen hämtade vi Alissa hos Nina. Senare på kvällen lagade Johan mat medan jag var i stallet! Efter middagen blev det filmtajm med Ice Age 3 och massa gott att knappra på. Herregud vilken rolig film!! :D
Lördagen skulle bli enligt min planering en lugn dag med massa slapp i soffan, men icke. Åkte o hämta Malin i Tuve vid halv 7, när vi kommit till Linnarhult på väg hemåt ringer Lina och behöver skjuts till Kärra eftersom Jocke glömde av att han skulle köra henne! Så hämtade henne i olofstorp , åkte till kärra och hem igen! Sen kollade vi på Scary movie 2 som gick på 5:an o myste, när filmen var slut var det bara att sätta sig i bilen igen för att köra till stan, hämta upp Chrille och back to Tuve för att släppa av turterduvorna! ;) Väl hemma igen låg älskling redan i sängen o sussa gott!
Söndag (igår) hade vi besök av Aila :) Jag hade lovat Alissa att åka pulka med henne men så var jag tvungen att åka till stallet, och tack o lov att Johans bästa mamma var där o ställde upp med att åka istället för mig! En riktigt mysig söndag med god mat o bra sällskap! :)

Nu tror jag att jag har fått med allt! hehe :P
Börjar känna lite kurr i magen nu, är nog på tiden att jag ger min förbannade mge lite frukost!
Hej så länge

~ M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0