Slut i kroppen


Nu har äntligen kunnat slå ner röva för ägna mig lite till att blogga! :)
Det har varit full rulle hela dagen här på jobbet o nu är jag helt slut i kroppen, hade varit gött o komma hem för direkt slänga sig på soffan och bara ligga där o mysa hela kvällen, men inte kan man ligga på latsidan idag inte.. Jag ska ju träna på sportlife ikväll med min personal trainer ;)

I måndags tränade vi armarna, lite i stil med det här, nämligen med hantlar :)


 Ikväll blir det nog att träna magen eller liknande med tanke på hur ont i armarna både jag o Johan hade igår och vi ska ju inte snacka om hur dom känns idag, haha! Liiite otränade kanske ;)
 



Satt på google och kollade massa bilder på träning o sådär, hittade den här söta.


Mitt o Johans framtida barn?? Det ska börjas i tid ;)

Oj, vad tiden flög iväg nu märkte jag! Haha, klockan blev helt plötsligt tre och det är bara en timma kvar på jobbet!! Gött e de :)
Tycker ni att jag kanske ska göra ett sista ryck i butiken innan vi stänger igen för dagen?! Kan ju kanske vika ihop lite byxor för ovanlighetens skull...

Ha en underbar dag! ♥

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0