Första inlägget på år 2010 :)

100104

Godmorgon allesammans!
Idag är det den 4 januari och man är såklart tillbaka på jobbet, inte jätte kul men pengarna måste ju in. Framförallt nu när jag o Johan ska bli proffs så kan det behövas en hel del cash ;) Haha!
Kan ju hoppas på att man blir lika duktig som Vanesso Russo :)


Vanessa Rousso

Nu iaf väntar man bara tills det är löning så man kan börja spela på riktigt fast för en liten summa!
Ska bli så kul! :) Jag o Johan är som galna, kan sitta en hel dag och bara spela!
Igår vaknade vi runt 11 tiden och det första vi gjorde var att sätta oss framför datorerna! Haha, och det ända vettiga jag gjorde igår var att åka till stallet och hämta mat!
Sen satt jag återigen fastklistrad vid datorn. :P
När jag väl bestämde mig för att gå till sängs var klockan ungefär 00.30. Blev sådär mycket sömn innan man skulle upp till jobbet igen, men det var faktiskt värt det :D

Nu till något helt annat :)
Det nya året började med en förlovning för bästaste Malin o hennes Chrille! :) Grattis till er!!
Och i lördags firade jag o mitt hjärta 5 månader! Det går fort :D
Vi sitter o planerar lite grann hur vi ska göra med resor och så till sommar/hösten. Först va vi inne på att ta en vecka i Kroatien till sommaren och sen två veckor i Thailand till vintern!
Hade varit så skönt att åka iväg bara jag & han, ligga o mysa på stranden, ut och äta gott på resturang, bara vara tillsammans! ♥ ÄLSKA!

Ne nu har äna tappat tråden känner jag. ;) 
Så nu säger jag adjö för idag o ha en bra dag godingar!

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0