Orkar inte idag..

100105

Igår var jag och hälsade på Lina på hennes jobb en kort sväng, drack lite kaffe o tjöta lite om allt möjligt :) När jag kom hem igen så fick en enorm huvudvärk och yrsel, blev till att lägga sig på soffan o kolla på när älskling spela på pokersatars.com :D
Helt plötsligt började jag må jätte illa, ont i magen o fan hans moster.. :/ Tog en lååång varm dusch , o visst blev det lite bättre men jag kände forfarande av magont & en bultande huvudvärk.
Så igår blev det sängen tidigt för min del! Den sängen är så underbar att ligga i, man sover verkligen som en prinsessa o det bästa är ju att man får sova med sitt hjärta o det gör ju saken bara ännu bättre :)
Fyfan, vaknade imorse i tron att jag o Johan skulle hinna dricka kaffe innan vi skulle åka till jobbet, bara de att båda hade snoozat så vi vaknade 06.20 när vi egentligen skulle åka vid den tiden..
Så det blev till att stressa upp ur sängen , klä på sig sätta igång bilen för att den skulle hinna bli lite varm innan vi var klara för att åka, men tror ni den var varm?! NEEEJ, det var svinkallt i bilen när vi hoppade in..
Å nu sitter jag på jobbet, fryser röven av mig. Anders berättade nyss att det är HELA 13°C här inne, mm så varmt och skönt, NOT! Har fodrade skor på mig samt två tröjor, en jobbar piké tröja och en fleece ovanpå, ändå fryser jag, då kanske ni kan förstå hur kyligt det är att sitta i kassan på en stol i 8 timmar.. Yeye, ne ska jag sluta gnälla !
Ikväll blir det iaf mys med Lina :) hon hade tydligen lite ost o kex hemma som hon inte visste vem hon skulle dela det med, så man får ju vara en bra kompis och ställa upp :P


På förkrök hos Lina :)

Det strular med bilderna jag tänkte lägga upp så får nog återkomma!
Thingeling :)

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0