Puuuh ..

100121

Good day allesammans!
Shit, den här dagen började piss.. Vaknade som vanligt 6.10 och ville inget hellre än att ligga kvar i sängen o sova! Kom iallafall till jobbet i hyfsad tid :) öppnar butiken o släpper in en kund, aah skulle jag inte gjort.. Han drev mig till vansinne, han hade tydligen igår beställt en hålsåg som skulle ligga framme vid kassan idag direkt på morgonen! Men inte fanns det någon hålsåg där, ne ne.. Sen ringer Victor som hade beställt varan den skulle tydligen komma med Bring express igår o han säger typ att det är mitt fel att den inte kommit o bla bla.. Jo visst var det jag som tog emot ett paket från bring igår men inte fan kan jag hjälpa att dom har levererat fel paket till oss.. :( Sen har vi se sådär ungefär 5 pall med varor att packa upp o jag har ingen ork överhuvudtaget till det! ORKA...

Nu till något annat..
Ikväll är det ju innebandy med "Linas" lag som jag börjat i :) tråkigt bara att jag antagligen inte kan vara med eftersom hovslagaren ska komma till stallet ikväll mellan 19-20 tiden o sen tar hon ungefär en timme per häst.. Hur kul är det på en skala egentligen?! Så typiskt, jag som faktiskt hade längtat till o träna idag för en gångs skull :/ Varför ska alltig ALLTID hända på samma dagar? Så tröttsamt..
Jaja, så ser iallafall min dag ut, åka till stallet o förhoppningsvis hinna åka till träningen!! Hoppas, hoppas!

Puss o kram
~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0