Börjar hata den

Hej på er!

Bered er på ett tråkigt o irriterat inlägg..

Åååååh va jag börja hata min iPhone. Nyss när jag var i stallet med Alissa o hon var ute på en tur med Mökkan så tänke jag ta kort på henne o visa för Johan, men neeeeeeeeeeeej. Tror ni inte helvetet hänger sig så att man inte kan göra någonting.. Blir så jävla förbannad på den, bara strul med skiten!
Sen kom smarta jag att jag kan ta ur batteriet och sen sätta i det igen för det brukar ju funka men då går det inte att ta ut batterihelvetet på något sätt..

Så nu väntar jag på att telefonen ska dö så jag kan starta om den o hoppas att den fungerar som den ska, om inte... Satan i ragatan va arg jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0