OMG!!!

Hemma nu efter en härlig middag på La Terrazza.
Väl hemma efter middagen bestämde sig Johan för att han ville gå ut o parta! Så det fick bli ännu en tripp till stan för att lämna av honom vid Chez! Stackarn säger jag bara, haha! Han kommer ångra sig skarpt när han vaknar imorgon bitti och måste bege sig till jobbet medans jag som inte har någon som helst tid att passa imorgon ligger kvar i sängen o bara gottar mig, hehe

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på för jag glömde såklart kameran hemma.

För att reda ut rubriken, jag fick världens skrattanfall när jag öppnade min lönespec tidigare idag, alltså shit jag trodde jag skulle dö av lycka! Man kan ju säga som så att det var ett ganska glatt besked att se summan  Så imorgon blir det shopping för hela slanten, nja inte hela kanske men en hel del! Wiiihooo!!!

Ne, om kanske skulle ta av sig facet och slänga sig på sängen? Jaa, jag tycker det låter som en toppen idé. Sov nu så gott mina schööööningar! KRAM


Två tummar upp för det - check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0