3e juni 2010

Gode moooorgon, god middag bloggen!

Har ni sovit gott? Jag har! Fast man kan väl inte annat i Johans mysiga säng ♥

Sitter o kollar runt efter något bra ställe som kan fixa solskydd på min bil, någon som har tips på ett bra ställe? Eller ska man kanske ta o göra det själv!?
Haha nee, hade jag gjort det själv hade det slutat med att hela bilen ser ut som fan! Det är nog bäst o lämna in den  

Efter jobbet ska jag o hjärtat iväg o strosa runt lite, kolla läget o sådär. Ska bli kul  I will tell you more later!
Nu ska jag göra lite nytta här på jobbet! Ta hand om er sålänge, kram!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

gör du rätt i:d man ska njuta mednas man kan ;d

2010-06-03 @ 15:45:08
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0