At work

Good morning sunshine! Sovit gott? Jag har som vanligt sovit super gott. Man kan ju inte annat när man har världens bästa brevid sig i sängen ♥ 
Jag sover väldigt sällan dåligt på nätterna, vilket såklart är himla skönt icon_smile_73643391_thumb 

Hursom, igår var det mys hos Lina med massa tv tittande, en "tråkig" sak under kvällen var att jag glömde ta med mig min choklad indifferent Buhu, men men sånt händer, haha!

Nu sitter jag som vanligt på min stol i kassan o tråkar. Jag känner på mig att vi kommer få det ganska lugnt i butiken idag, so far har vi haft inne typ sju kunder sedan klockan 7. Ingen höjdare direkt..

Today


Min plats på jobbet, dvs Kassan icon_smile_wink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0