Berså

God dag!
Hur har ni det denna dag? Sjäv är man förvånandsvärt pigg idag med tanke på utgången igår. Meningen igår var egentligen att vi skulle vara hemma hos Lina o bara typ tjöta o dricka vin men som ni vet blev det istället utgång till Berså vilket var väldigt kul! Vi var på dansgolvet igår och där såg vi en tjej som verkligen inte kunde dansa. Shiit tyckte så synd om henne samtidigt som jag höll på att skratta ihjäl mig för det såg så himlans roligt ut! Tänk er någon står o rör på fötterna som fan men resten an kroppen är näst intill still och sen till råga på allt står o slänger med huvudet! Herregud, ni skulle varit med o sett detta

Vi försäkte få en bra bild på henne men lyckades inte riktigt!
Så istället bjuder jag på bilder på mig o min bästa vän ♥






Kraaam

Kommentarer
Postat av: Carin

Det var verkligen inte alls förvånande att ni inte kunde sitta hemma en kväll med vin, absolut inte. Haha. Jag känner er två! :)

2010-03-21 @ 14:45:46
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0