....lympics

 


En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappa svarar: "Ja" och dom springer sitt första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin pappa igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" Och pappan igen "Ja, min son!"

En annan dag igen frågar sonen sin far: "Pappa, tillsammans vill du göra Ironman med mig?"
(4 km simning, 180 km cykel, 42 km löpning)

Och pappan svar igen "Ja"...

Kärleken mellan far & son är obeskrivlig!
Titta på videon så förstår ni!



Paralympics!!

(Lånad av Malin)

Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste som finns .

Kärlek till dig gumman...

2010-03-03 @ 19:13:07
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Jennie

På mig funkar den iaf :)

Men för bästa resultat så kräver du ju att man jobbar med det. Så är det ju med alla egentligen :P

2010-03-04 @ 09:05:50
URL: http://dailylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0