Fredag


Hej!
Nu är jag mätt o belåten, jag o älsklingen började efter hämtningen av Alissa att göra iordning lite guacamole och cheddar dip till vårat myspys i soffan  Herregud, vad god våran hemmagjorda guacamole var. Jag ville inte sluta äta trots att jag var proppmätt. Nästan så man skulle kunna leva på det.
Det bästa av allt är att den är så otroligt nyttig med, bortsett från nachochipsen



Snart är det sängen som gäller för min del, ska nämligen upp o jobba imorgon. Lagom kul men vad har man för val lixom. Ibland får man vara den snälla, rara timanställda som ställer upp när de andra inte "kan" jobba lördagar  Helt ärligt så förstår jag dom, hade jag kunnar hade jag nog också bytt bort min lördag, hihi!

Ska nog vara lite social med min pöjk innan jag går o lägger mig för kvällen. Vad har ni för er ikväll?
Pusss o godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Thnx babe! Hoppas du får en kanonkväll nu :)

2010-03-13 @ 19:32:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0