13 mars 2010


God morgon alla! Hoppas ni sovit gott. Jag vaknade till imorse vid halv åtta av att den lille sparven Alissa vaknat till liv. icon_smile_wink 
Nu sitter jag på jobbet, lagom kul men vad ska man göra. Pengarna måste ju in om man ska kunna spara till en resa i vinter. Tydligen vill Malin & Christer joina oss när vi ska åka o det tycker jag ska bli förbaskat kul faktiskt icon_smile_73643391_thumb

Jag veeeet att vi ännu inte bokat men jag lääängtar så otroligt mycket att få komma iväg utomlands med min babe ♥

Vi ska ju snart göra en annan kul grej, jag Johan o några till, men det får ni veta mer inom kort icon_smile_wink
Ha en fin dag i solen! Kraam från Göteborg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0