Feeling good

God morgon!

Idag är det måndag och det innebär en ny jobbvecka. Inte jätte kul men det känns ändå rätt bra! 
Inatt sov jag otroligt gott o när jag vakna imorse var ovanligt pigg icon_smile_73643391_thumb Det kanske har något med att älskling var uppe redan vid halv 6!? Jag vaknar lixom automatiskt till liv när han går upp, skillnaden imorse var bara att jag kunde ligga kvar i sängen o jäsa medans har var tvungen o gå upp, hihi!

 Jag har fått en känsla av att det kommer bli en bra dag idag, trots att det är måndag icon_smile_wink så vi håller tummarna för att den känslan håller i sig! 

Ha en bra dag på jobbet/i skolan eller vad ni nu har för er denna soliga dag! Pusss o kraaam ♥

Kommentarer
Postat av: DJUSTD

d e så underbart att vakna upp pigg oo glad! världens bästa känsla :)

2010-03-15 @ 15:39:26
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0