Bloggen fixad, typ iallafall

Hej igen allesammans!
Jag blev så irriterad på hur min blogg såg ut förut. Därför gick jag gick in på design på blogg.se och ändrade kodmallen till den som var från början! Så nu ser det okej ut igen icon_smile_73643391_thumb Men det är fortfarande något som är fel på bloggen, mina smiles är enorma. (inte just den som ja har här iof) Men får hoppas att det bara är något tillfälligt, annars byter jag blogg..

Efter jobbet idag ska jag hämta Johan hos hans mamma o därefter till Allum för att möta upp min föräldrar. Kanske kan hitta mig ett par nya pjuks! Det hade varit nice  Skulle verkligen behöva ett par nya ballerina till sommaren, eller om jag skulle få bestämma skulle jag egentligen behöva en helt ny garderob, dock är det min plånbok som bär på detta beslut och som för tillfället är väldigt väldigt tunn. Suck

Vad ska ni hitta på för spännande denna fredag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0