Har du tråkigt? Svara på 51 frågor :)

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? 

- Som min älskade sambo :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? 

- Ohja!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? 

- Älsklingen än så länge
4. Hur lång är du? 

- 162cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 

- Beck
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: 

- Hej! Hoppas allt är bra. Kan du mocka åt mig idag tror du? Kram
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? 

- Oftast ringa, men orkar man inte prata i telefon är det lättare med sms.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? 

- Gifta
9. När såg du senast din mamma? 

- Tisdags
10. Icke godkänt i något ämne? 
- Två
11. Mvg i något? 

-  Svenska
12. När vaknade du idag?

- 06.10
13. Vilken är din favoritplats? 

- Vid poolen eller stranden utomlands :)
14. Vilken plats föredrar du minst? 

- Stallet när man MÅSTE mocka..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Är antagligen kvar i Göteborg och vem vet, kanske har man en liten knodd om tio år.
 16. Hur stor är din säng?
- 180cm tror jag.
17. Vad sover du i?
- Trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 3-4 st
19. Var har du bott/bor?
- Olofstorp, Gunnilse (typ 3 min mellan) haha!
20. Tycker du om kinamat? 

- Det funkar
21. Tycker du om kaffe?
-  Ohjaa!
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Mjölk
23. Kan du spela poker?
- Haha, här har du ett poker proffs :P
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Jepp, Calle Pettersson
25. Vill du ha barn?
- JA! :)
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Njae, kan jag inte direkt påstå
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Havet och pool!

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder, mat & alkohol, haha.
Även något fint till min kära!
30. Är du cool?
- Absolut ;)
31. Kan du rulla med tungan?
- Eeeh, nej.
32. Vem är den roligaste människan du känner? 

- Haha, måste vara Lina, hon helt sjukt i huvudet ♥  
33. Vad har du för ringsingnal?
- Iris, Goo Goo Dolls
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ne, inget som jag vet om. Men jag antar att min mor sparat.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Timmerpenna
36. Kan du byta olja på bilen?
- Hahah, njae. Pappa fixar det
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Oooh, läser inte böcker..
38. Vem delade du senast säng med?
-  Min bejbi Johan ♥
39. Dansar du i bilen?
- Nja kanske lite om man har förfestat innan och är på väg in till stan , då kör man lite sköna moves till hög musik :)
40. När var du i kyrkan senast?
-När jag gjorde konfirmationen, ett antal år sedan alltså!
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 3 st
42. Har du någon piercing?
- Nope
43. Har du någon tatuering?
- Ja!
44. Gillar du någon just nu?
- Älskar Johan och mina vänner!

45. Har du provat droger? 
- Nej
46. Röka eller snusa? 

- Röka!
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Pojkvän!
48. Vad är ditt mobil nummer?
- Haha, nice try!
49. Vad ska du göra ikväll?
- Till stallet och packa
50. Har du några syskon?
- Japp 2 st..

51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- Nu typ, 9 kr annars 195 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0