6e maj 2010

Hallå puddingar!
Då var det torsdag idag och helgen närmar sig med stormsteg  Har ni några planer inför helgen? Jag själv har nada planer inför helgen faktiskt så det blir till att se vart vinden tar mig  Det var lite snack om liseberg men jag vet inte alls hur det blir med det..

Idag efter jobbet ska jag möta upp en vän som jag inte träffat sedan vi gick i högstadiet tillsammans för att ta en fika o snacka lite skit, ni vet sånt som vi tjejer är bra på, haha!
 

Fina Linn Banan Olmås!

Om jag får det att fungera med min mobil sen så gör jag ett snabbt mobilinlägg i stan! Ta hand om er så länge, kraaamisar ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska ni inte me till Liseberg ?? :S

2010-05-06 @ 12:11:38
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0