Kurr i magen

Guten Morgen, eller ska man kanske säga Guten Tag vid den här tiden?!
Whatever, HEJ iallafall!

Hur mår ni?
Jag mår prima, dock är jag väldigt väldigt hungrig. Magen min kurrar som aldrig förr och jag som bara har en ynka pirog med mig till jobbet idag  Typiskt att man alltid ska blir vrål hungrig när man bara har något litet med sig. Aja, får se om jag kanske köper mig något annat gott att äta som man också blir mätt på!

Alla snackar jämt om att sushi är så himla gott o jag har inte testat det på riktigt ännu (har bara smakat på en risrulle eller vad det var för något)  Ska kanske kolla med Malin om hon vill äta det med mig på min lunch isåfall!

Ne nu ska jag slå Malin en signal, kraaam på er gullungar därute!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill, Jag vill. MUMMMMS!

2010-05-27 @ 12:33:10
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0