Lönetisdag

Gaaah, de e ju kul att lönen kom in på kontot idag, o att den försvinner lika fort som man får den.. Jag fick nämligen världens bajs lön, så jag kommer nog inte kunna spendera särskillt mycket pengar på kläder o liknande denna månad tyvärr, buhu! Jag som vill in till stan o shoppa massa nytt till garderoben, men icke!

Aja nu ska jag betala klart här  och sen bär det av mot stallet och sedan hem till Lina för att ha tisdagsmys till DH!! Vi hörs imon igen, kram kram!


Jag tycker helt klart detta var värt en tumme ner! Samt en lite halvsur min på köpet

Kommentarer
Postat av: Tobbe, -

Okej, Så bra! =) Det är bara bra här med.. :)

Vad gör dudå? :)

2010-05-25 @ 22:43:01
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0