Ny vecka, nya tag

Då var det måndag igen i jag sitter på min stol i kassan. Ovanligt tänker ni nu!  Haha.

Iallafall, nu jäklar tänkte jag ta tag i mig själv o komma igång med träningen på riktigt o inte hålla skylla på små förkylningar hit o dit, o inte heller skippa träningen för att jag trött! Jag ska till och med försöka minska på typ pasta portionerna och istället lägga till extra sallad! Ja, ni hörde rätt att JAG ska försöka med detta! Helt unbelievable!!  Men detta betyder inte att jag kommer kunna sluta helt och hållet med all den goda feta maten som Donken, Pizza osv. Ska ge mig på ett försök med att iallafall minska på det.

Nyttig sallad ...


... istället för detta?? Gaaah, de här kommer bli svårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0