Söndag

Hello, hello!

Hur har helgen varit? Min har varit så lugn en helg kan bli. Gårdagen tillbringades största delen av dagen i soffan man datorn i knäet och till kvällen blev det lite pokerspelande tills Johan skulle åka till landvetter och hämta sin far som kom hem från turkiet. Och snäll flickvän som jag e, åkte jag med honom vid elva tiden trots att jag sjuuukt trött!  Men men, jag slockna som en stock när vi kom hem igen och sov som vanligt väldigt skönt i våran underbara säng.

Söndag idag då och vi har även denna dag kasst väder i götet, fast det regnar ju inte som det gjorde igår och det ska man vara glad för! Jag funderar på om jag ska åka med Malin o Christer till Liseberg en sväng idag. Det blir dock bara vi tre isåfall för Johan gillar tydligen inte liseberg.. Aja, vi får se!

Ska fixa mig lite nu, känner mig som ett lik utan sminket! Kramisar så länge ♥


Jag just nu, liggandes i soffan som vanligt! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0