Underbart

God dag sunshines!

Tyvärr hände det inget stort idag som jag trodde.. Får hoppas att det blir senare i denna veckan, o jag lovar att tala om för er när det är klart med allt!

Då var jag iallafall hemma från jobbet och har hunnit med att hänga upp tvätt på torkning, diskat o grejat lite.

Shiiit vilken underbar värme det är idag, det är 22 grader i skuggan o jag gillart mycket (vädergudarna måste hört min bön om att ge oss göteborgare lite sol)  
Johan är iväg o tränar för tillfället, (han e duktig han) och jag har passat på o njuta lite ute i solen med en god kopp kaffe o minimunk, yummi!




Nu jäklar är det fart på blomningen

Är sommaren äntligen påväg tro?


Kommentarer
Postat av: sarah

fint ni har de =)

2010-05-19 @ 18:04:16
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-19 @ 21:35:08
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0