13e maj 2010

Hallååå bloggen! Ledsen för dålig upptadering nu på morgonen, men jag vaknade inte fören vid elva tiden av att Malin ringde o väckte mig. Sen dess har jag bara hunnit äta frulle innan jag o Johan åkte till sportlife för träning och solning.

Nu är jag hemma o väntar på att ugnen ska bli varm då det blir mumsiga mini baguetter till lunch. Mumma  

Igår var min Lina här o hälsade på efter att hon varit på Mallis i en vecka. Jag var lite orolig att hon skulle komma hem jätte brun men så va inte fallet, som tur va för min del, haha!
Under kvällen igår vaknade Alissas hamster till liv o vi fick roa honom lite för slippa höra ljudet av när han springer i sitt förbannade hjul. Samtidigt som vi roade hamstern passade vi på o roa oss själva med att mata honom med ostbågar och chips. Vilket gjorde att han hamstra något, hehe!




Syns det att han hamstrat massa ostbågar o chips? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0