Ikea avklarat

Då va man hemma igen från min lilla shopping runda på ikea. Jag hittade inte sådär jätte mycket som jag kände att jag var tvungen att köpa med hem, men en o annan sak blev det allt!  


Två ljus stakar


En klädhängare för dörr, har jag velat ha och behövt bra länge nu!! Så nu slipper kläderna ligga på golvet o ta plats 


En fotodrop, (dock hade jag för små foton för själva dropen)


Till sist fynda vi två stolar och ett bord för utomhusbruk på jysk, svarta i metall - 499 kr, bra va? Jag tyckte iallafall att det var ett hyfsat pris

Kommentarer
Postat av: Malin

Suuuuper fint! Pefekt nu när det skall bli sommarvärme.. Jag hoppas bara att man kan göra mer än dricka och röka vid det bordet .. Så jag också kan va me :D



Puss love

2010-05-16 @ 17:15:28
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0