Me and Lina

Hej hej! Personen med dåligt bloggande har ni här. Hur har ni det, gjorde ni något spännande igår? Jag själv satt först hemma med Lina o drack lite grogg sen pös vi vidare hem till Lisel i gårdsten. Det var kul, eller jag o Lina hade nog roligast inlåsta på toaletten (kan misstolkas) Men jag tänkte visa några pics så kanske ni fattar att det var något dirty jag mena!


Börjar med heta glasögon i bilen på väg till Lisel..


.. väl framme blev vi mongo tillsammans..


.. sen ser vi nöjda ut..


.. men sen blev vi ledsna..


.. och sen blev vi extremt förvånade över hur snygga vi egentligen är, haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sååå ball!

2010-05-02 @ 22:22:10
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0