Helloooo

Vad tror ni jag gör nu? Nej nej, jag sitter inte alls i soffan o kollar på fler community avsnitt samtidigt som jag bloggar  
Idag har jag haft saker att göra hela tiden tills nu typ. Det har varit jobb från sju till fyra, stall kvart i fem, middag hos föräldrarna vid fem och därefter storhandling av mat! Nu jäklar har vi mat så vi klarar oss  
Fan, nu blev jag sugen på blåbärspaj med vaniljsås. Det jobbigaste är att det ligger en paj i frysen som bara väntar på att jag äta upp den. Ska jag, orkar jag vänta på att ugnen blir varm? Njaae klockan är mycket , får ta o äta upp den en annan dag.

Nu ska jag istället slappa ännu mera i soffan o mysa med hjärtat! Hoppas ni har en go kväll i detta åskväder, kramis! ♥


Jag slappar just nu på soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0