Sömntuta

God morgon lovers! Har ni sovit gott? Guud, jag sov så bra inatt att jag försov mig till jobbet imorse, aj aj inte bra!
Kom hit ungefär tio över sju, men ingenting slår den gången jag jobbade i Högsbo o skulle börjat 06.20, men vaknar inte fören vid nio tiden av att Käcken ringer o låtsas vara Eddie som skäller på mig för att jag är sen!
Jag svarar förvånat när han ringer, "vadå sen? Klockan e ju bara ... (kollar klockan) fan fan fan klock helvetet e ju nio!!!"
Käcken (den jävlen) utbrast i skratt o jag mest förbannad flyger upp ur sängen, klär på mig o bara åker! (Ja vet, missade tandborstning, smink o allt annat) 
Tillslut var på jobbet runt halv 10!
Pinsamt kan jag lova med tanke på att både Eddie o Mattias står o små flinar mot mig när jag väl kommer dit "va kudden go inatt eller? Du har ju fortfarande kudden på kinden" Höhö! (Alltså ränder på kinden från kudden) PINSAMT!!

Har ni försovit er flera timmar någon gång?


Kommentarer
Postat av: michelle ♥

Vill du bli veckans blogg? Läs mer och anmäl dig hos mig :)

Kram!

2010-05-04 @ 16:58:21
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0