20e Oktober 2010

Morrn, morrn!

Det har blivit dålig uppdatering på bloggen den senaste tiden i know, men jag har inte haft någon ork till det tyvärr..

Gaaaaaaah, jag är så jävla förbannad just nu!!! Det ringde nyss en gubbe till jobbet och undrade om något med en skruvmejsel men jag hörde inte riktigt vad han sa så jag frågade en gång till vad han var ute efter. Då får jag som svar tillbaka  "har du någon kille där som jag kan prata med istället för du kommer ju inte förstå det här det hör ju jag"  Det är så jävla irriterande, jag hörde ju inte vad gubbfan sa så skulle jag inte frågat honom igen vad han sa o bara låtsas som om jag visste vad han snacka om eller vadå?!? Jävla Idi!

Ett stort tack till dig som ringde o pajade min dag!!!

Kommentarer
Postat av: sarah

hatar sånna gubbar! mansgrisar! :P

2010-10-20 @ 12:59:00
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/
Postat av: Camilla

WHAAAAATTT?!??!?! Det ringde en gubbe till mig med idag o frågade om en tryckskruvmejsel! Måste fan varit samma gubbe! Han frågade om jag inte hade ngn kille där som sålde verktyg.. Jag blev fan vansinnig!!! ;)

2010-10-20 @ 20:14:31
Postat av: Maria

Men vaaah? Skojar du eller!? Vilka jävla idiot gubbe!!! Jag blev med vansinnig!

2010-10-20 @ 20:24:40
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0